Human Design en je website

De meest gestelde vraag die ik de laatste tijd krijg, is: “wat heeft Human Design te maken met webdesign?”. In feite niets, zeg ik dan altijd. Waarom ik het dan toch samen gebruik ga ik je uitleggen.

Human Design is een systeem voor bewustwording. Op basis van je geboortegegevens kan jouw unieke design worden berekend. Jouw energetische blauwdruk. Hiermee kun je zien met welke kwaliteiten jij geboren bent en wat eventueel jouw valkuilen zijn. Ook geeft dit systeem jou een ‘tool’ mee waarmee jij de voor jouw juiste beslissingen kunt maken.

In flow

Hoe meer ik mij bewust wordt van mijn energie, hoe meer in flow mijn leven en bedrijf verlopen. Ja, dat komt misschien ook omdat ik al wat jaren mee ga en vele cursussen en trainingen heb gevolgd op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en leer van het leven zelf. Human Design heeft dat nog wat versneld.
Daarbij vind ik het ook mega fascinerend dat je op basis van je geboortegegevens zo’n accurate omschrijving van jouw energie krijgt.

Mijn Human Design blauwdruk, of chart

Human Design laat zien dat iedereen uniek is.

Dit is nu precies waarom ik dit systeem zo waardevol vind bij het maken van een website. Stel, je bent yogadocent, grote kans dat jij niet de enige bent in jouw omgeving. Waarom zullen mensen dan voor jou kiezen voor hun yogales in plaats van jouw concullega?
Ik kies voor de docent met de uitstraling waar ik van hou. Het gaat mij niet perse om hoeveel opleiding ze heeft genoten, hoe anderen onder de indruk zijn. Nee, ik wil mij op mijn gemak voelen, ik wil voelen dat ze aandacht heeft voor mij, kortom ik wil dat haar persoonlijkheid mij aanspreekt.

Als ik dus op je website jouw persoonlijkheid zie en voel en deze spreekt mij aan, dan is de kans groot dat ik voor jou kies.

Ik merk het zelf heel goed, hoe meer ik bij mezelf blijf, vertrouw op mijn kwaliteiten hoe meer klanten ik aantrek.

“Okay, dan heb ik mijn Human Design blauwdruk en dan?”, ik hoor het je denken. Ik maak aan de hand hiervan een document; de infographic ‘de waarde die jij brengt’. Op dit document staan al jouw sterke punten, je kwaliteiten uitgeschreven. Hiermee destilleer ik ‘krachtwoorden’; woorden die jou omschrijven. Deze woorden en ook de zinnen uit de infographic kun je gaan gebruiken in de teksten voor je website.

“De infographic was heel zinvol. Ik merkte dat ik last had van mijn eigen blinde vlek. Ik wist zelf niet goed aan te geven waarin ik goed ben of hoe ik overkom. Ik zal deze ‘waarde’ ook naar de toekomst toe blijven gebruiken”.

Anita van der Molen | Coach met passie voor groei

Via je website wil je al verbinding maken met de bezoekers om zo vertrouwen op te bouwen. Vertrouwen dat ze bij jou aan het juiste adres zijn.

Laat jij jouw onderscheidende, unieke waarde zien dan voelen ze door de website heen jouw energie. Dit is waarom ik Human Design combineer met webdesign

"

Vraag hieronder het magazine Uniqueness aan waarin ik je alles vertel over Human Design, de combinatie met webdesign en zichtbaarheid.

Denise – webdesigner met een passie voor Human Design

Ik maak de human zichtbaar op jouw website. Ik bouw jouw website op basis van jouw Human Design blauwdruk en zorg dat jouw energie, persoonlijkheid, missie, visie en passie voelbaar wordt.